Způsoby dopravy
1. Česká pošta - obchodní balík (90,- Kč) 
-
Zboží vám bude doručeno do 1-2 pracovních dnů od předání poště. Nikoliv do 2 dnů od přijetí objednávky. (ve výjímečných případech můžeme zboží zaslat poštovní zásilkou EMS - která je doručena do 24 hodin od odeslání a je doručována i v sobotu do 14:00 hodin
-
Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg hmotnosti. Těžké a na rozbití náchylné zboží doporučujeme zasílat přepravní službou PPL
-
Zboží můžete zaplatit bankovním převodem předem nebo dobírkou (+30 Kč)
-
Sledování zásilky: zásilku je možno sledovat na webu České Pošty s.p. ZDE.
-
V případě, že Vás doručovatel nezastihne na doručovací adrese bude balík uložen na Vaší poště po dobu 6 dnů
-
Pokud se stane, že Vám z nějakého důvodu doručovatel nevhodí do schránky oznámení o uložení zásilky doporučujeme kontaktovat Vaší dodací poštu.
-
Informace o poštách (otevírací doba, telefon) je možno sledovat na webu České Pošty s.p. ZDE.
2. Přepravní služba DPD - 90 Kč
Zboží vám bude doručeno nejpozději do 24 hodin od jeho expedice. Standardní rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 9 do 18 hodin.
Zboží zaplatíte bankovním převodem předem nebo dobírkou řidiči při předání zboží. Nyní již také můžete zaplatit kartou !
Nebojte se DPD!
Již delší dobu dochází k snadnějšímu doručování zásilek pro soukromé osoby. Služba - „Soukromá adresa" přepravní služby má tyto výhody:
- Proaktivní komunikace s příjemcem - řidič aktivně komunikuje s příjemcem tak, aby došlo k souladu potřeb obou subjektů
- Doručování v časových oknech - až do 21:00!
- Standardní doručování v rozmezí 8:00 - 18:00 h
- Večerní doručování 17:00 - 21:00 h
Reklamace případného mechanického poškození přepravcem: Zákazník je povinen si zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není poškozena. Jinak je nutno sepsat s řidičem zápis o škodě, nebo zásilku odmítnout. Pokud zjistíte mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je toto nutno nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace bohužel nemůže býti brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
Reklamační protokol si můžete stáhnout ZDE
3. Doprava na Slovensko - Přepravní služba DPD (249 Kč)
-
Zbožívám bude doručeno nejpozději do 2 dnů od jeho expedice. Standardní rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 9 do 18 hodin
-
Zboží zaplatíte bankovním převodem předem
18.01.2021 ESHOP UZAVREN Eshop byl uzavřen.
11.02.2019 Brýle na lyže pro lyžaře s brýlemi Hledáte - li vhodné lyžařské a snowboardové...